26. januar 2011

Barselsgruppe

Hei hå!

Idag har jeg møtt jentene (og sønnene) i barselsgruppen. Det var kjempekoselig som alltid, men kanskje enda koseligere denne gangen, da de 4 sønnene er blitt endel større, og forstår mye mer av hva som skjer rundt dem. Så det var morro når de fikk blikkontakt (selvom det ikke skjedde så ofte), og alle var blide og fornøyde nesten hele tiden :)
Barselsgruppen skulle møtes hos en av jentene, så da tok jeg likeså godt en god gåtur til henne, så fikk jeg litt trim også! Har ellers hatt en kjempefin dag, selv om den ikke har blitt brukt til stort annet. Har sortert litt bilder av Tobias blant annet, men det tar mye tid! Også har jeg skrevet litt i bøkene om han; jeg må innrømme at jeg ikke har vært særlig flink til det. Men NÅ er det gjort i hvertfall :)

Tobias sovnet for nesten en time siden, så er kjempefornøyd med det :) Bare håper at han sover en stund før han våkner igjen og skal ha mat! Ellers er det ikke så mye nytt på denne fronten.

Er det forresten noen som har noen gladnyheter som skjedde 2.august 2010? Det er et av punktene som må fylles ut i boka om Tobias. Ikke gladnyheter egentlig, men har ikke lyst til å ha så mye negative ting. Kan skrive ned noen av de jeg fant:

  • Nakne, tyske damer gikk seg vill i skogen
  • Geriljagruppe truer turister i Hellas
  • Minst 33 omkom da båt kantret i Uganda
  • Full sjåfør drepte 11 personer
  • 18-åring skal lillesøster i halsen
... og slik fortsetter det. Skjedde det virkelig INGENTING fint på denne dagen?

Jaja, får vel bare fortsette å lete.

God kveld! :)

1 kommentar:

  1. Heisan!kjekt at du blir med i give awayen min;o)
    D er veldig kjekt med barseltreff!så lenge ungene er små går d ann for de voksne å slappe av også;o)ja,d gjelder å trekke frem de positive tingene i slike babybøker.helt sikkert noe fint som skjedde også i tilegg til at gutten din ble født;o)

    SvarSlett