25. februar 2011

Jeg har vunnet!

Jeg vant disse to bøkene ...

... og denne flotte wallstickeren ! :)

Også har jeg meldt meg på en PIF - Pay it forward, som går ut på at du mottar en gave, og sender en gave til 3 nye personer. Dette synes jeg er et kjempeflott konsept, og synes det er kjempegøy både å motta og sende ut gaver til andre :) Tenk så mange hjerter det gleder! :)
PIF-gavene skal helst være hjemmelaget, men om man ikke  er særlig kreativ kan man alltids kjøpe noe :) Da skal det ikke koste over 100 kr, for det skal ikke være noe dyrt noe :)

Siden jeg har mottat min PIF-gave, vil jeg gjerne sende ut til 3 nye mennesker her i bloggland. Så om det er noen der hjemme som ønsker å delta i min Pay it forward, skriv en kommentar under dette innlegget :)

De 3 første som skriver at de vil være med, får en pakke av meg i posten! :)

Ha en kjempefin dag videre! ;)

2 kommentarer:

  1. Så heldig ! Gratulere :)
    Eg har nett meldt meg på eg og :) Spennandes og kjekt !:)
    Så eg kanv el ikkje melge meg på her kan eg? Da må eg vel kansje sende ut til 6 stk?:P Det blir litt mye om gangen :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Jeg er også med på en PIF, så kan desverre ikke være med på din nå. Bensin du skriver så er det veldig gøy å både få og sende pakke til andre :-)) Lykke til med å finne på noe artig til de tre som du velger Helene. Klem.

    SvarSlett