11. februar 2011

Tips til inspirerende blogg!

Heisann!
Legger ved link til en blogg jeg liker veldig godt å lese. Nemlig Kim sin! Han skriver veldig bra (han skriver på engelsk), og jeg synes det er kjempegøy å lese de små novellene hans.
Det er da ihvertfall verdt en titt? :)

Trykk HER for å komme til bloggen hans :)

Idag har jeg hatt en veldig trivelig dag, da jeg har vært på babysvømming, vært på besøk hos familie, spist taco og spilt kortspill med familien. I tillegg har jeg (selvfølgelig) puslet litt puslespill etter at jeg kom hjem, er ikke lenge igjen før jeg er ferdig nå! :)
Tobias sover så søtt i sengen sin (han har sovet en god stund nå), og det er deilig når han sovner så "tidlig", og ihvertfall lett! :)

Skal nok fortsatt være våken littegranne til og nyte roen og stillheten. En fin kveld ønskes dere alle! :)

3 kommentarer:

  1. Hei hei :)
    Høres jo ut som at du har hatt en nydelig dag da :) Ikke så mye som er bedre enn barn som sover søtt heller :)

    Ha en nydelig helg :)
    Klem Tina

    SvarSlett
  2. Hej Helene!

    Tack för besöket hos mig. Jättekul med utländska besökare :)

    Jag önskar dig en härlig söndag!
    Kram Sofia

    SvarSlett
  3. Det høres ut til å ha vært en flott dag for dere.

    Jeg skal se innom bloggen du nevner når jeg er ferdig med kommentarrunden.

    Klem

    SvarSlett