11. april 2011

Pay It Forward - til ukjente mennesker

Jeg har meldt meg på 2 PIF-er, noe som resulterer i at jeg da skal sende ut en gave til 6 nye personer. Det er kun èn som har meldt seg på, så jeg har bestemt meg for dette; 
de fem andre personene skal velges ut med bind for øynene, fra telefonboka! 
Jeg vil da (nesten garantert) ikke vite noe om disse menneskene, og jeg vil ikke ane om de sender videre eller ikke, men de får da i hvertfall en liten gave i posten, som forhåpentligvis sprer litt glede :)


Disse fem personene vil velges ut imorgen, men vil IKKE bli publisert her på bloggen :)

2 kommentarer:

  1. Så kjekt det må vere for dei 5 som får ein uventa gave i posten :)

    SvarSlett
  2. Å så koselig for den heldige som får en overraskelse fra deg :o)
    Ha en flott tirsdag ;o)

    SvarSlett