30. mai 2011

Heklete babytøfler!

Igår kveld fikk jeg heklet et par tøfler til Tobias, de passet perfekt, og jeg syns de ble veldig søte :) Til disse har jeg brukt garnet Cortina soft (fås kjøpt på sparkjøp), og det gikk veldig raskt å lage de :) 
Her ser dere tøflene:



Tobias trivdes i tøflene, og sprelte så mye så det var ikke lett å få et ordentlig bilde av tøflene på bena hans. Så det fikk bli som det ble :)
Tøflene er nok ganske så glatte enda, men jeg har bestilt litt antiskli maling som man kan ha på :)


Idag har vi spist hjemmelagde kjøttkaker til middag, og Tobias likte det veldig godt :) 
Akkurat nå er han på trilletur med de søte trillepikene, så da var det tid for et blogginnlegg, hehe :) 
Ønsker alle en fin ettermiddag!

5 kommentarer:

  1. Så fine og gode tøffler.
    Viktig med antiskli ja, ellers kan det fort gå veldig galt.
    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  2. De var kjempefine!!! Herlige og varme.

    SvarSlett
  3. Så nydelige de var:) Kunne du gitt en beskrivelse av hvordan du har heklet de? Jeg har lyst til å hekle noe sånt, men aner ikke hvordan jeg gjør de, hehe:)

    SvarSlett