11. mai 2011

Tur og lesing

Idag har jeg og Tobias gått en tur til Grimstad. Det er ikke lenge igjen til privatist eksamen, så jeg kombinerte turen og lesingen. Tobias koste seg, så jeg tok det rolig, og leste mens jeg trillet vognen. Det var kjempekoselig, og tror nok Tobias koste seg veldig også :) Vi satt oss på kafe, hvor han fikk "flørte" litt, og jeg fikk satt meg ordentlig ned med lesingen. Tobias var veldig opptatt av denne jenta, så han satt helt stille hele tiden, hehe :) 
Så var det hjemover igjen, og det gikk like rolig som nedover. 
Tobias har vært på strålende humør ida,g så det er kjempedeilig. Akkurat nå leker han med meg, hvor han står på andre siden av salongbordet, dukker ned, reiser seg opp igjen mens han ser på meg, og ler. 
Søte gutten :) 



Nei, nå får jeg komme meg tilbake til lesingen. Ha en fin dag alle sammen!


(bildet er tatt i Egypt 2009)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar