17. mai 2011

Vel oversått eksamen, og gratulerer med dagen alle sammen!

Gratulerer med dagen! Idag har det vært en veldig fin dag. Vi har fått møtt mye familie, sett på barnetoget og naturligvis grillet. Det var litt overskyet på morgenen, men det bedret seg heldigvis, og det ble fint og varmt resten av dagen.
Også hadde jeg privatisteksamen igår! Det gikk heldigvis ganske bra, og jeg kom opp i det jeg ønsket meg. Jeg er kjempefornøyd med karakteren, og er utrolig glad for at jeg endelig er ferdig! Det har vært mye fokus på naturfagen i det siste, og det har blitt lite fokus på andre ting. Så i tiden fremover skal jeg hekle, brodere, drive med scrapbooking, gå mye turer, og viktigst av alt, ha fullt fokus på Tobias :)
Uansett om jeg hadde naturfageksamen, har jeg selvfølgelig lekt og kost meg med han også. Men det har ikke blitt så veldig mye, spesielt ikke de siste dagene før eksamen. Men nå skal det både lekes og koses!
Det blir nok noen gode tider fremover :)

Jeg har vært litt sliten i det siste, fordi jeg har vært så stresset med naturfagen, og jeg merker allerede at jeg idag har hatt mye mer energi, og det er en utrolig deilig følelse. Det er ikke noe gøy å tvinge seg selv til å lese når man ikke orker i det hele tatt.
Til middag idag hadde vi svenske kjøttboller og hjemmelaget potetmos. Nam nam!






Men nå tror jeg at jeg skal legge meg og få en god natts søvn. Jeg må jo lade opp til alt morgendagen byr på av kosing, leking, hekling, brodering, scrapbooking, moren min og venninna mi.

Ha en god kveld folkens!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med vel overstått eksamen og gode karakterer:)) Deilig det tenker jeg!
    Og gratulerer med gårsdagen, håper feiringen ble bra ♥

    Ha en fin onsdag!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Heisann!!

    takk for gode ord fra deg:)

    Gratulere med vel overstått eksamen,sikkert godt å være ferdig:)

    Ha en fin torsdag!!

    det maten fikk jammen jeg lyst på kanskje det blir å finne på menyen her i dag:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett