19. januar 2011

Varm skogsbærblanding

Mmm.. :)

Har akkurat varmet opp litt frossen skogsbærblanding, og det er så godt! Det er veldig enkelt og veldig fort gjort. Man tar så mye blanding man ønsker, og dekker bunnen av kjelen med vann (bare så det ikke setter seg fast i bunnen), også har man i sukker etter behov. Jeg bruker ikke så mye, for jeg liker det litt syrlig, men NOE må jeg ihvertfall ha, hehe. Dette er noe som passer ypperlig til både pannekaker og nybakte boller, men jeg synes også det er kjempegodt å spise alene :)

Snart kommer en god venninne på besøk, så det blir kos :) Hun skal spise hos oss idag (er ikke helt sikker på hva vi skal spise enda), og jeg tenkte at jeg skulle lage en god dessert til oss. Jeg skal lage pannekaker med appelsinsaus og is. Det er kjempegodt, så det gleder jeg meg veldig til :)

Vi har fått gått en god tur idag, og det var fantastisk turvær idag! Så det likte jeg veldig godt. En ting som fortsatt irriterer meg litt, er at jeg ikke har hørt noe fra dem som skulle komme å se på vaskemaskinen. Jeg ringte dem i dag tidlig, og fikk bekreftet at de skulle gi videre informasjonen til noen som skulle komme å se. Som sagt så har jeg fortsatt ikke hørt noenting, men håper at det kommer noen i morgen da ihvertfall.

Jeg har også bladd gjennom bildene fra navnefesten, og det ble kjempemange fine bilder! Det eneste negative var at en del av dem var i veldig dårlig kvalitet, og uansett hvor fine de var, var det mange som ikke var brukelige. Men jeg vet at faren min tok en del bilder av dagen også, så håper at det ble en del bra der :)

Ha en fin ettermiddag!

2 kommentarer:

  1. ååh jeg elsker varm skogsbær blanding, har det på alt som kan tenkes av deserter. Men har aldri tenkt på det alene.. Nå må jeg jaggu ta opp en pose tror jeg :-) Takk for tipset

    SvarSlett