23. januar 2011

Veldig enkel middag!

Besøket var kjempeflott, og både prat og kaker var perfekt :)
Så var det tid for middag, og da ble det noe veldig enkelt, nemlig potetmos med kjøttdeig i spaghettisaus!

Ja, det høres veldig rart ut, men det er faktisk kjempegodt. Dette er noe som absolutt anbefales for både store og små, i den travle hverdag, eller om man rett og slett ikke orker noe annet :)
Så kom jeg akkurat på at jeg har glemt å legge ut bilder av alle de fine tingene Tobias fikk til navnefesten! Har ikke noe kamera nå (vet ikke helt hvor det ligger), men skal få knipsa noen bilder, og legge de ut så snart jeg får sjangsen.

Nå tror jeg det blir litt tv-titting eller en film, så er det leggetid for meg også ;)

God kveld!

1 kommentar:

  1. Så kjekt du vil være med på min Give Away.
    Lykke til!
    Ha en fin uke.
    Klem fra Mio

    SvarSlett