12. mars 2011

2 søte små

Samme dag som vi skulle dra til Oslo, kom det 2 søte små jenter på døra og lurte på om de kunne ta en trilletur med Tobias. Dette var rett før vi skulle dra, så vi måtte nok si nei, men jeg ga beskjed om at de gjerne måtte komme på besøk en annen dag :)
Idag kom de på besøk igjen, og lurte på om de ikke nå kunne få trille med han. Det var selvfølgelig greit, og jeg ble med dem på gåturen :) Det var kjempekoselig, og de var så glad for å få trille han! Vi gikk en laang tur, og praten gikk kjempefint. De ville veldig gjerne komme på besøk og trille andre ganger også, og det takket jeg selvfølgelig ja til. Jeg lovet dem også at de snart skulle få trille han alene, men at jeg gjerne ville bli med de første gangene, for å bli ordentlig kjent med dem :)
De ble veldig glad for det, og ville gjerne komme å trille han allerede imorgen! Så søte de var altså :)

Nå står boller i ovnen, og vi får snart besøk av "bestefar" og "bestemor", som skal passe han i dag/natt :)

2 kommentarer:

  1. Så koselig :) Husker når jeg var liten jente og trillet på trillingene til naboen :) kjekt å være dadda

    SvarSlett
  2. Koselig! Mor har fortalt at jeg hadde en fast jente som kom og trillet meg mens vi bodde på Storo frem til jeg var 3år :o) Fint at du gjør deg kjent med disse jentene først, som skal trille "gullgutten" =)

    SvarSlett