21. januar 2011

En god morgen!

Idag har det jammen vært deilig å stå opp. Jeg våkner av at Tobias (som fikk lov til å ligge hos meg siden ca. kl 5), lager masse godlyder, og ser på meg med det lykkeligste blikket jeg kan tenke meg. Om jeg er heldig? Verdens heldigste! Så da våknet vi vel i 10-tiden, og lå i sengen og "pratet" til litt over halv 11. Nå har Tobias rukket å tatt en liten blund allerede, men nå skal jeg kle på han, og ta meg en god tur på et par timer :)

I samme slengen skal jeg dra innom banken og opprette sparekonto til godgutten, og kanskje handle litt? Nå fikk jeg også akkurat beskjed om at "vaskemaskin-mannen" kommer om ikke så lenge! Må si at det blir deilig å få fikset den dumme vaskemaskinen min, og blir godt å få vasket litt klær igjen!

Håper mange der hjemme har hatt en like god morgen som jeg har hatt, og hvis ikke,

GOD FORMIDDAG!

1 kommentar:

  1. Hei på deg :)
    Det høres ut som en perfekt start på degen da :)

    Nydelig når de små er så blide om morra, da blir man jo glad selv også :)

    Koselig at du tittet innom meg og vil bli med på min give away :)

    Klem Tina

    SvarSlett