24. januar 2011

Jeg er glad i mormor!

Nå har vi akkurat avtalt med mormor at Tobias skal få sove borte for første gang. Hos dem så klart. Tobias er fortsatt hjemme, men det er ikke mer enn et par timer til han skal bort til mormoren sin, og være der til imorgen :)

Det blir nok både rart, litt ensomt men også kjempedeilig. Han våkner jo endel i løpet av natten, så det skal nok bli deilig å få en hel natts søvn. Likevel har jeg en følelse av at han kommer til å være mye roligere, og våkne mye sjeldnere når han ikke er sammen med meg. Har hørt at mange andre har erfaringer av nettopp dette.
Jeg er helt sikker på at alt kommer til å gå kjempefint, og "mormor" gleder seg veldig :)



Så, selvom jeg har barnefri, skal det være en rolig kveld, men TIDLIG leggetid! :) Denne natten skal jeg sove heeelt ut, hehe ;)

Ha en fin kveld/ natt, barnefri eller ikke :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar