30. januar 2011

Mer muffins!

Idag har vært en kjempedeilig dag. Stod opp, og tok alt helt rolig. Lillegutt var kjempeblid hele tiden :)
Så var det en kort tur nede i sentrum, som siden førte til et besøk på den koseligste kinarestauranten jeg vet om, med noen av mine kjæreste :) Menneskene som jobber i kinarestauranten, er så hyggelige, og det er like fantastisk hver gang man drar dit :)
Jeg anbefaler virkelig House of Enny! :)
Så bar det hjemover igjen, og det har blitt litt scrapping, litt rydding og litt tid til å slappe av. I tillegg sovnet Tobias for natten i halv 8-tiden, og det er helt nydelig! Han har alltid vært veldig vanskelig å legge, men de siste kveldene har han sovnet i 9- 10-tiden. Man merker virkelig at man får mere ut av kvelden når man slipper å sitte og synge til man selv legger seg ;)

Så, siden han sovnet så tidlig, var det tid for en god film. Valget endte på "Wanted" , som er en actionfilm (selvom jeg synes action er litt mildt beskrevet), men jeg syns faktisk den var veldig bra, enda jeg egentlig ikke pleier å like action.
For å gjøre dagen enda litt bedre, bakte jeg enda en porsjon med muffins (oppskrift står i noen innlegg under, og i etiketten; muffins og/eller oppskrifter), syns de var så gode sist! Vi skal ha gjester på besøk imorgen, så da passer det bra med en liten godbit til kaffen (som jeg forøvrig ikke drikker).

Nå skal jeg nyte siste rest av kvelden, før jeg legger meg litt tidlig, jeg også! :)

Ha en fin kveld alle sammen, måtte den bli like fin som min! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar