29. januar 2011

Prosjekter

God morgen!

Nå er det bare å få i seg litt frokost, også er det igang med noen av våre nye prosjekter :)
Først og fremst må jo Tobias få seg en liten tur idag, dette er ikke noe som inngår i prosjekter da, tihi :)
Jeg holder på å male en liten "beholder" til skrivesaker og viktige papirer, og idag skal jeg også male et hjørnebord vi har fått! Slik den ser ut nå, er den ikke særlig fin, men et strøk maling vil nok hjelpe ganske mye :)

Vår stil her hjemme er hovedsaklig brunsvart, så det er den fargen begge tingene blir i :)
Jeg skal også få satt ned grinda til lillegutt (den står oppe på barnerommet), men det er lettere sagt en gjort!
For det første har jeg allerede satt den sammen oppe (kanskje ikke særlig smart?), og er umulig å få ned uten å ta den fra hverandre igjen. For det andre er det vrient og ta den fra hverandre, for ikke å snakke om at delene hver for seg er kjempetunge. For det tredje, så er det vanskelig å finne en fin plass til den, vi har nok litt for mye ting her, så vi må nok ommøblere hele stua før vi kan sette den ned :)

Jeg har også planer om å scrappe litt idag, fikk ikke gjort så mye igår. Jeg har nemlig en del album jeg må få ferdig (Tobias fikk 2 scrappealbum i "dåpsgave", som jeg akkurat kom på at jeg har glemt å legge ut bilde av). Legger ut bilder etterpå, lover! :)

Så var det frokosten da.

God frokost/prosjekt-dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar