20. mars 2011

Årets første grilling vel overstått!

Vi hadde, som skrevet i et tidligere innlegg, invitert til grilling i går. Været holdt seg godt, og vi grilte og koste oss mye :) Det var en perfekt start på grillsesongen! Det ble jo litt kaldt når solen gikk ned, men da bevegde vi oss bare innover (da var vi ferdig å spise uansett), og vi serverte kaker og kaffe. 

Den amerikanske ostekaken jeg laget ble kjempegod, og er nok den beste kaken jeg har bakt. 
Den skal lages flere ganger i hvertfall! :) Jeg legger ut oppskrift på den i løpet av dagen :)

Vi hadde noen pølser igjen fra i går, så da ble det pølser og hjemmelaget potetmos. Det er første gang jeg laget det også, men den ble også kjempegod. Det eneste jeg gjorde var å koke poteter, ha i litt salt, mose potetene, ha i litt smør og litt matfløte. Til slutt pyntet jeg med litt gressløk. Jeg vet ikke hvordan man egentlig skal gjøre det, men det ble nå ihvertfall godt! :) 

Slik så potetmosen ut!


Ha en fin dag videre!

1 kommentar: