28. mars 2011

Hekledilla og skryteinnlegg

Ja, jeg har nå fått hekledilla. Jeg har ikke lært meg så mye enda, men har lært nok til å hekle både skjerf, babyteppe og grytekluter, og det holder for meg foreløpig! :)
Jeg koser meg ordentlig med heklingen, og gleder meg til teppe til Tobias blir ferdig, håper det blir fint! 
Jeg har valgt å bruke fargene brunt og babyblått, syns det passer ganske bra sammen :) 

Idag har Tobias fått et nydelig hjemmemalt bilde av en god venninne, det var kjempekoselig. Det er noe som skal rett opp på veggen imorgen! Motivet var Ole brumm, og jeg eeelsker ole brumm :) 

Det har vært en strålende sol her idag, men det har blåst litt likevel, så det var nok litt for kaldt til å sitte så lenge ute på verandaen. Litt ble det nå ihverfall :) 

Og så må jeg jo skryte litt da; 
Tobias reiste seg opp på beina helt av seg selv idag (det vil si; han holdt i grinda, men uten noe mer hjelp), og det er både gøy og skummelt å se hvor raskt han utvikler seg. Han sitter helt selv nå, og han blir stadig mer aktiv. Han skal helst være i bevegelse hele tiden, og er det stille noen minutter, ja da blir det fort kjedelig. Likevel er han (og har alltid vært) en kjemperolig gutt, som griner lite. Det har aldri vært noe problem å la han ligge i grinda si, han har nok selskap i seg selv :) 

Nei, nå får jeg komme meg tilbake til heklingen, da jeg straks hører senga rope :) 
Ha en fin mandagskveld alle sammen!

4 kommentarer:

  1. Det høres ut som du har fått godt tak på heklingen, og teppet blir helt sikkert kjempeflott. Jeg synes det er en fin fargekombinasjon du har valgt.

    Tiden går fort med de små, og det er en rivende utvikling på svært kort tid. Kos deg masse og fryd deg over det han klarer.

    Klem

    SvarSlett
  2. Åå ko heldig du er som kan hekle :) Har kjempe lyst å lære meg å hekle og strikke.. Kansje du kan lage en konkurranse her engang, der vi kan vinne ett teppe du har hekla?;) lov å håpe :)Hehe..
    Så gøy att han røyste seg aleine :D:D
    Klem

    SvarSlett
  3. Så fint navn på gutten din;)
    Så flink du er, jeg prøver meg på strikking for første gang men har startet på et babyteppe men det tar laaaaang tid;/ Er det lettere med hekling?
    Gleder meg til å se resultatet:)
    Nå skal jeg svare på awarden min:)
    KLemmer

    SvarSlett
  4. Herlig blogg!! Jeg følger *smil*

    SvarSlett