26. mars 2011

Jeg har fått en award!

Søte, snille Signe ga meg en kjempeflott award

Med awarden følger det en oppgave, og det er å fortelle 8 ting om deg selv.

1: Jeg er veldig glad i å bake

2: Jeg liker veldig godt å holde på med diverse
              hobbysysler, men skulle gjerne vært litt mer kreativ!
 
3: Jeg bor i Grimstad

4: Jeg har vært hjemmeværende i 8 mnd med Tobias, men har nå fått
meg en jobb som støttekontakt.

5: Jeg er redd for de fleste hunder, livredd for hester

6: Jeg skulle ønske jeg leste flere bøker

7: Jeg er fast abbonent på Foreldre og barn
- Elsker det de skriver, og måten de skriver det på

8: Jeg er alt for dårlig til dette her. 

Puh! Endelig ferdig :) 
Nå har jeg lyst til å gi awarden videre til noen flotte blogger jeg ofte titter innom:




9 kommentarer:

  1. åå så kjekt :D Tuusen takk ! !:)Eg tar den m strak arm :D

    SvarSlett
  2. Å så koselig - tusen, tusen takk!! Jeg skal ta den til uka :)

    Ha en herlig helg!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  3. Tusen takk for award! Også på toppen av lista også da :) Søte deg *god klem* *♥*

    SvarSlett
  4. Næ hvor dejlig bliver da helt beæret,ikke hver dag man modtager en sådan og da slet ikke fra Norge:-)Takker for dine søde komentar og altid dejlig med nye laser.Kram og forsat rigtig god weekend Else

    SvarSlett
  5. Juuhuu! :)

    Grattis med award, og tusen hjertelig takk for at du ga den videre til meg :) Nå skal jeg virkelig stramme meg opp, og prøve å ta denne awarden på strak arm :)

    Ha en riktig fin helg :)

    SvarSlett
  6. Tusen takk - så koselig!!!

    Klem, Cecilie

    SvarSlett
  7. Hei, har hatt en hektisk dag og ikke sett denne før nå. Tusen takk skal du ha! Jeg skal ta den i løpet av neste uke:)

    Klem fra Britt

    SvarSlett
  8. Tusen hjertlig takk du er snill :)) Den skal jeg svare på i morra, når minsten sover:)))
    Ha en fin ny uke
    Klemmer

    SvarSlett
  9. Tusind tak Helene for den fine award. Den er jeg rigtig glad for. Jeg fik en for et par måneder siden, så jeg tror, at jeg vil vente lidt med at komme med endnu 8 ting om mig selv :-) Men tak - det varmer :-)

    Kh. Mette

    SvarSlett