10. juli 2011

En liten oppdatering

Det har blitt en stund siden mitt siste innlegg. Det har rett og slett ikke vært i fokus i det hele tatt. Jeg har jobbet en god del, og resten av tiden har blitt brukt mest til Tobias, men det har også blitt litt tid til familie :) Jeg jobber ikke mer enn en vanlig arbeidsdag på 8 timer, men med halvannen times reisevei (3 timer tilsammen per dag) blir det fort lange dager.
Når det er sagt så trives jeg utrolig godt, og gleder meg til hver jobbedag :)

Tobias fyller snart 1 helt år, så det har så klart også vært en del i fokuset i det siste. Nå er det meste klart, og kun litt småting som gjenstår, så det er deilig å slippe å gå rundt og tenke på det hele tiden. Jeg tror det kommer til å bli en kjempekoselig feiring, og det er nok jeg som gleder meg aller mest :) 

Nå er det også teoriprøven som er i fokus, så nå har jeg kun tatt en liten pause fra lesingen. Ønsk meg lykke til! :)

10 kommentarer:

  1. Stort tillykke med 1-års dagen. det er altid ngoet helt specielt første gang. Pøj pøj med teoriprøven

    SvarSlett
  2. Jeg må få gratulere så mye med bursdagen.

    Bloggingen får vi ta når vi har lyst og når tiden strekker til.

    Klem

    SvarSlett
  3. Åå så fort tiden går:D Masse lykke til med bursdag snart, kos dere masse masse !!!:):)
    Klem

    SvarSlett
  4. Lykke til med teoriprøven, og gratulere så masse med en søt liten 1-åring i huset.

    Ønsker deg en fin dag, og en flott feiring av den lille.
    Klem

    SvarSlett
  5. håper dere får en fin 1.års sag!
    og lykke til med teorien!
    klem:)

    SvarSlett
  6. Ja hverdagen kommer fort !:) synes du er flink og tusen takk for hyggelig fødsel hilsen hos meg
    Mange klemmer

    SvarSlett
  7. Hverdagen kommer fort,synes du er flink jeg!
    Tusen takk for hyggelig fødsels hilsen
    Klemmer

    SvarSlett
  8. Gratulerer med 1 åringen og lykke til på teorien :)
    Også masse lykke til i sommerkonkurransen min!

    Sommerklem

    SvarSlett
  9. Hei og hopp! Du vant på bloggen min. Grattis! :) Sendte deg en mail. :D

    SvarSlett
  10. Hei høpp Helene:)

    Gøy du vil delta på min gi vekk,masse lykke til:)

    Nyt ny uke:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett