4. februar 2011

Baking og besøk


Igår hadde vi først besøk av litt familie, så besøk av litt mer familie, og så enda litt mer familie:) så det ble en kjempekoselig dag med mye besøk:) bildet over viser en bamse- og en hjertemuffins jeg skulle teste ut. Har da brukt noen former jeg hadde, og dekorert med melis. Jeg brukte ikke noen sprøyte denne gang, så det har rent litt utover, men resultatet hadde nok blitt kult om jeg hadde brukt sprøyte og litt fastere melis. Kanskje også litt farge? Får prøve meg frem litt:)
Men nå får jeg komme meg avgårde, kan vel ikke sitte å blogge hele dagen! Ha en strålende dag, alle dere der hjemme:)

1 kommentar:

  1. Så søte kaker :) Tenker meg at de gjorde stooor lykke!

    Tusen takk for kjempekoselig hilsen hos meg - og gode ord! Det setter jeg kjempestor pris på!

    Kommer på gjenbesøk jeg også..

    Klem fra Tove

    SvarSlett