2. februar 2011

Hurra for Tobias!

Hurra! Tobias er et helt halvt år idag!
Tiden går jammen meg fort dere, jeg må si jeg fortsatt føler at han er 4 mnd, maks.
Han er blitt en stor, stor gutt, samtidig som han er så veldig, veldig liten.
Akkurat nå ligger han å sover, han har et veldig godt sovehjerte :)

Vi skal ikke feire noe idag, men vi tenkte vi skulle ha en liten markering en av de neste dagene. Han er jo blitt så stor, så det er klart det må feires!  :) 

Idag får vi besøk av litt familie, så det gleder vi oss til :)
Resten av uken består (og har bestått) av en del familiebesøk, så det blir nok en fin uke dette her.
Ellers har det ikke skjedd stort, har scrappet, bakt og malt litt, men bortsett fra det har det vært en rolig uke ;)

Ønsker dere alle en rolig familie-uke  :)

2 kommentarer:

  1. Det var sååå koselig å komme på besøk til dere i dag. Vi er veldig stolte av dere og Tobias er en nydelig gutt. Takk for alt du lærte meg om blogging, men jeg må nok reppetere noen ganger før det sitter :-)) stor klem fra pappa og meg.

    SvarSlett
  2. De vokser og utvikler seg så utrolig fort disse små. Det er viktig å ta godt vare på øyeblikkene.

    Jeg har hatt en fin uke så langt, og koser meg med mine syslerier.

    Klem

    SvarSlett