8. februar 2011

Hodepine

Huff, det har vært en fin dag, men ikke en fullt så fin kveld.
Tobias har vært litt grinete, uten at noen av oss skjønner hvorfor. Nå har han heldigvis sovnet, men den intense gråten resulterte i en kraftig hodepine hos meg, og jeg håper ikke det varer lenge. Dette er den fjerde natten jeg har fått så intens hodepine, og jeg tror grunnen er at jeg er litt sliten.
Er det noen av dere som går inn i en periode med "hodepine-kvelder" noengang?

Jeg hadde en slik periode for en stund siden også, fryktelig slitsomt. :(
Men det hjelper nå ihvertfall ikke å sitte på pc'en, jeg får vel heller komme meg langt under dyna.
Håper jeg blir bedre, og at det ikke kommer tilbake i morgen kveld!

Ha en god kveld alle sammen :)

1 kommentar:

  1. Hodepine er skikkelig kjipt. Om du klarer å sove er sikkert det det beste. God bedring!

    SvarSlett